KX250F

Wystaw ocenę
Brak oceny

Niedościgniona szybkość, niezrównana moc i niewiarygodna lekkość - nowy KX250 zaprasza Cię do swojego świata…

Rok modelowy: 2017
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
4 zawory DOHC
Pojemność silnika
249 cm³
Średnica x skok tłoka
77.0 x 53.6 mm
Stopień sprężania
13.7:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Digital DC-CDI
Rozrusznik
Główny nożny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,170 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi
1,475 mm
Prześwit
320 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.4 litrów
Wysokość siedzenia
940 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
104.5 kg
Typ ramy
Obwód, aluminium
Skok przedniego zawieszenia
310 mm
Skok tylnego zawieszenia
310 mm
Opony, przód
80/100-21 51M
Opony, tył
100/90-19 57M
Kąt skrętu, lewy / prawy
42° / 42°
Układ przeniesienia napędu
Skrzynia 5-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.350 (67/20)
Przełożenie biegu 1
2.142 (30/14)
Przełożenie biegu 2
1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 3
1.444 (26/18)
Przełożenie biegu 4
1.235 (21/17)
Przełożenie biegu 5
1.045 (23/22)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny