Nowy Versys 650

Kiedy Kawasaki projektowało nowego Versysa, zasady były jasne. Motocykl musiał być co najmniej tak uniwersalny, komfortowy i praktyczny jak poprzednik, ale silnik i cała konstrukcja motocykla musiały być bardziej sportowe. No i udało się. Porównując oba te motocykla natychmiast da się zauważyć, że nowy Kawasaki Versys 650 jest wyraźnie bardziej dynamiczny, szybszy i mocniejszy, ale moc oddaje w bardziej kulturalny sposób. Co oczywiście ma zbawienny wpływ na kontrolę motocykla w zakrętach, kiedy przejeżdżając przez apeks możesz aplikować mieszankę paliwowo-powietrzną co do milimetra i trzymać gaz na tak precyzyjnym poziomie, jak sobie tego życzysz, dzięki czemu motocykl nie ma tendencji do destabilizacji i przejeżdża zakręty jak przyklejony. Reakcja na gaz i jego kontrola jest tak wyraźnie lepsza, że masz wrażenie, że sam sterujesz zaworami w przepustnicy za pomocą własnych palców. Mówiąc kolokwialnie: dzięki podwójnej przepustnicy frajda z pokonywania zakrętów nowym Versysem jest MEGA-ogromna :-)

Nowy Versys 650