Candy Lime Green / Metallic Carbon Gray

Versys 1000

Wystaw ocenę
Brak oceny

Versys 1000 z czułym silnikiem i zwinnym podwoziem gwarantuje maksymalną przyjemność z jazdy oraz doskonałą zabawę – niezależnie od nawierzchni, towarzystwa czy dystansu podróży. W testach motocykl nazywany jest „turystyczną lukstorpedą”. Versysy dostępne są w kilkunastu wersjach, zapewniając szerokie możliwości personalizacji akcesoriów.

Rok modelowy: 2017
Cena:
Cena z ABS: 55 500 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Pojemność silnika
1,043 cm3
Moc maksymalna
88.2 kW (120 KM) / 9,000 min
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min
Średnica x skok tłoka
77.0 x 56.0 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,270 x 895 x 1,400 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
250 kg
Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
150 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
34˚/34˚
Układ przeniesienia napędu
Skrzynia 6-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Bottom-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny