Versys 650 Grand Tourer

Wystaw ocenę
Brak oceny

Zwiększ atrakcyjność podróży, wybierając motocykl Versys 650 Grand Tourer – z pakietem kuszących dodatków, opracowanych specjalnie dla tego modelu. Wersja Grand Tourer została wyposażona w dwa kufry boczne o łącznej pojemności 56 l i kufer centralny o pojemności 47 l (system "one key") z torbami wewnętrznymi, osłony dłoni, lampy przeciwmgielne, tank pad, gniazdo 12V oraz wskaźnik położenia biegów.

Rok modelowy: 2017
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 8 zaworów
Pojemność silnika
649 cm3
Moc maksymalna
51.0 kW (69 KM) / 8,500 obr. / min.
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Średnica x skok tłoka
83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
214 / 216 (ABS) kg
Typ ramy
Diament, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
145 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
35˚/35˚
Układ przeniesienia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie napędu
2.095 (88/42)
Przełożenie podstawowe
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Dwie półpływające tarcze o średnicy 300 mm, dwa zaciski czterotłoczkowe
Hamulce tylne
Tarcza pojedyncza 250 mm, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
41 mm odwrócony widelec teleskopowy z bezstopniowym ( po prawej stronie) regulowanym tłumieniem odbicia i regulowanym napięciem wstępnym sprężyny
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny