Candy Lime Green / Metallic Spark Black

Versys 650 SE

Wystaw ocenę
Brak oceny

Versys 650 SE po prostu przewyższa sumę swoich części. To motocykl, którego nie da się skategoryzować. Zawieszenie o długim skoku, 17-calowe koła o sportowym zacięciu, smukła sylwetka i możliwość utrzymywania przez kierowcę wyprostowanej pozycji sprawiają, że udoskonalony Versys 650 SE jest gotowy zarówno na sportową jazdę, jak i podróż przez miejską dżunglę czy pokonywanie górskich szlaków.

Rok modelowy: 2017
Cena:
Cena z ABS: 33 500 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 8 zaworów
Pojemność silnika
649 cm3
Moc maksymalna
51.0 kW (69 KM) / 8,500 obr. / min.
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Średnica x skok tłoka
83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon
Digital
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
217kg
Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
145 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
35˚/35˚
Układ przeniesienia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie napędu
2.095 (88/42)
Przełożenie podstawowe
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny