Versys 650 Tourer

Wystaw ocenę
Brak oceny

Z Versysem 650 w wersji Tourer jazda motocyklem stanie się jeszcze bardziej fascynująca. Kuszące dodatki zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o modelu Versys 650. Wersja Tourer zyskała dwa kufry boczne z systemem "one key", torbami wewnętrznymi i nakładkami, specjalne osłony dłoni oraz tank pad.

Rok modelowy: 2017
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 8 zaworów
Pojemność silnika
649 cm3
Moc maksymalna
51.0 kW (69 KM) / 8,500 obr. / min.
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Średnica x skok tłoka
83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
217kg
Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
145 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
35˚/35˚
Układ przeniesienia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie napędu
2.095 (88/42)
Przełożenie podstawowe
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny