Z900RS

Wystaw ocenę
Brak oceny

W Twoim stylu życia nie ma miejsca na podróbki. Kawasaki ma tradycję przekazywania dawnych wartości współczesnym motocyklistom w prawdziwie autentycznych, neoklasycznych motocyklach. Surowy duch legendy z lat siedemdziesiątych — oryginalnego chłodnego króla Z1 Kawasaki — znalazł wyraz w nowym Z900RS, aby w zdecydowany sposób zadowolić Cię, kierowcę, którym jesteś.

Rok modelowy: 2018
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Pojemność silnika
948 cm³
Moc maksymalna
82 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa (φ36 x 4)
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
215 kg
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony, przód
120/70ZR17 M/C (58W)
Opony, tył
180/55ZR17 M/C (73W)
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające 300 mm. Zacisk: Podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyńcza tarcza 250 mm, Zacisk: Jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny