Metallic Spark Black / Golden Blazed Green

ZZR1400

Wystaw ocenę
Brak oceny

Spełnij najśmielsze marzenia i poczuj dreszcz emocji z nowym motocyklem Kawasaki ZZR1400, który narodził się z pragnienia bycia pierwszym. Przebudowy i kompleksowo odnowiony ZygZak oferuje miażdżące przyspieszenia, doskonałą kontrolę trakcji, system ABS oraz wybór trybu mocy, aby odczuwać ją bardziej niż kiedykolwiek wcześniej…

Rok modelowy: 2017
Cena:
Cena z ABS: 68 500 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
1,441 cm³
Moc maksymalna
147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
Średnica x skok tłoka
84.0 x 65.0 mm
Stopień sprężania
12.3:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
22 litry
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
268 kg
Typ ramy
Monocoque, aluminium prasowane
Skok przedniego zawieszenia
117 mm
Skok tylnego zawieszenia
124 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
31°/ 31°
Układ przeniesienia napędu
6 biegów
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1
2.611(47/18)
Przełożenie biegu 2
1.947 (37/19)
Przełożenie biegu 3
1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.036 (29/28)
Przełożenie całkowite
2.471 (42/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Tylne zawieszenie
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny