GOLDEN BLAZED GREEN / METALLIC SPARK BLACK

ZZR1400 Performance Sport

Wystaw ocenę
Brak oceny

Nowy ZZR1400 Performance Sport to hipnotyzujące połączenie osiągnięć inżynierii, doskonałego stylu oraz imponujących parametrów. Niepodważalnego króla Hipersportu wyposażono w dedykowany, tylny amortyzator Öhlins TTX, lekkie, tytanowe tłumiki marki Akrapovic oraz przednią owiewkę typu buble, która skutecznie chroni kierowcę przed wiatrem. Poczuj wyjątkowe osiągi i znakomite prowadzenie w wydaniu Kawasaki.

Rok modelowy: 2017
Cena:
Cena z ABS: 77 500 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC 16 zaworowy
Pojemność silnika
1,441 cm³
Moc maksymalna
147.2 kW (200 KM) / 10,000 obr./min.
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.5 kW (210 KM) / 10,000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
162.5 Nm / 7,500 obr./min.
Średnica x skok tłoka
84.0 x 65.0 mm
Stopień sprężania
12.3:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
22 litry
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
268 kg
Typ ramy
Monocoque, aluminiowa
Skok przedniego zawieszenia
117 mm
Skok tylnego zawieszenia
124 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
31° / 31°
Układ przeniesienia napędu
Skrzynia 6 - biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1
2.611(47/18)
Przełożenie biegu 2
1.947 (37/19)
Przełożenie biegu 3
1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.036 (29/28)
Przełożenie całkowite
2.471 (42/17)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójna półpływająca tarcza o średnicy 310, podwójny zacisk promieniowy czterotłoczkowy
Hamulce tylne
Tarcza pojedyncza 270 mm, zacisk dwutłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
43 mm widelec odwrócony z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, tłumienie dobicia i odbicia, napięcie wstępne sprężyny w pełni regulowane

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny