Metallic Spark Black / Golden Blazed Green

Z1000

Wystaw ocenę
Brak oceny

Nowy model serii Z, stworzony zgodnie z ideą „Sugomi”, posiada idealnie wyprofilowane, agresywne nadwozie – bez zbędnych dodatków, które mogłyby przysłonić jego funkcjonalność. To niekwestionowany lider w klasie Supernaked. Dzięki ulepszonym systemom kontroli, nowemu silnikowi oraz większej dynamice zawieszenia, Z1000 dostarcza jeszcze więcej emocji z jazdy. Zamawiając pakiet Performance, podkreślisz ostre krawędzie i minimalizm maszyny oraz przeniesiesz legendarnego streetfightera na wyższy poziom.

Rok modelowy: 2017
Cena:
Cena z ABS: 55 900 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
1043 cm³
Moc maksymalna
104.5 kW (142 KM) / 10,000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min
Średnica x skok tłoka
77.0 x 56.0 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa ø38 mm x 4 (Keihin), podwójna przepustnica
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,045 x 790 x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
220 kg / 221 kg (ABS)
Typ ramy
Dwururowa, aluminiowa
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
29˚ / 29˚
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm ze sprężynami top-out, bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny