METALLIC SPARK BLACK / PEARL STARDUST WHITE

Z800model archiwalny

Wystaw ocenę
Brak oceny

Z800 - Nowy zawodnik wagi średniej – dumna kontynuacja sagi legendarnej rodziny Z. 40 lat po prezentacji Kawasaki Z1, najnowsza odsłona z serii Z to nic innego jak unikalny styl i charakter w połączeniu z najlepszą technologią, czyli wszystko to z czego zasłynęły super nakedy Kawasaki. 806cm³ pojemności, 113KM mocy, super osiągi i chęć walki to cios nokautujący dla wszystkich rywali nowego Z800. Teraz dostępna w pakiecie z nakładką na siedzenie pasażera w kolorze motocykla, szybą, żelowym tankpadem i wydechem Akrapowića. Teraz możesz wybrać stylistykę wydechu w karbonie lub tytanie.

Rok modelowy: 2016
Zobacz modele w aktualnej ofercie
Typ silnika
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, czterocylindrowy rzędowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
806 cm³
Moc maksymalna
83.0 kW (113 KM) / 10,200 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
83.0 Nm / 8,000 obr./min.
Średnica x skok tłoka
71.0 x 50.9 mm
Stopień sprężania
11.9:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa ø34 mm x 4 (Mikuni), podwójna przepustnica
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Obieg wymuszony, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,100 x 800 x 1,050 mm
Rozstaw osi
1,445 mm
Prześwit
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
834 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
229 kg / 231 kg (ABS)
Typ ramy
Stalowa
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
137 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
31° / 31°
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch napędowy
Przełożenie podstawowe
1.714 (84/49)
Przełożenie biegu 1
2.571 (36/14)
Przełożenie biegu 2
1.941 (33/17)
Przełożenie biegu 3
1.556 (28/18)
Przełożenie biegu 4
1.333 (28/21)
Przełożenie biegu 5
1.200 (24/20)
Przełożenie biegu 6
1.095 (23/21)
Przełożenie całkowite
3.000 (45/15)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Dwie półpływające tarcze o średnicy 310 mm, podwójny zacisk cztertłoczkowy
Hamulce tylne
Tarcza pojedyncza 250 mm, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
41 mm odwrócony przedni widelec posiada bezstopniowe tłumienie dobicia i odbicia oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Uni-Trak z regulowanym amortyzatorem gazowym, bezstopniowym tłumieniem odbicia oraz wstępną regulacją napięcia sprężyny