Pearl Mystic Gray / Metallic Flat Spark Black

Z900 Performance

Wystaw ocenę
Brak oceny

Kawasaki Z900 Performance to legenda w klasie Supernaked, która gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy - zarezerwowane przede wszystkim dla miłośników adrenaliny. Motocykl harmonijnie łączy moc, przyczepność i radość z jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Dzikość wzywa…

Rok modelowy: 2017
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
948 cm³
Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,065 x 825 x 1,065 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
180/55ZR17M/C (73W)
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
2.933 (44/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny