METALLIC SPARK BLACK / METALLIC FLAT SPARK BLACK

Ninja 300model archiwalny

Wystaw ocenę
Brak oceny

Kawasaki Ninja 300 oferuje styl, wysokie osiągi oraz technologię, która przyćmiewa wszystkie pozostałe motocykle tej klasy. Technologia wyścigowa zastosowana w mechaniźmie sprzęgła oraz oryginalny wygląd i prowadzenie dużego motocykla są podparte potężnym, 296cc silnikiem z wtryskiem paliwa. Jeśli chcesz się przemieszczać, rób to na Ninja 300R. Zaprojektowany, by zdetronizować wszystkie pozostałe motocykle w swojej klasie, nowy Ninja 300R oferuje zwiększone osiągi i emocje podczas jazdy, wspaniałą, nową stylitykę oraz jakość i komfort jazdy.

Zobacz modele w aktualnej ofercie
Typ silnika
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 8-zaworowy
Pojemność silnika
296 cm³
Moc maksymalna
29.0 kW (39 KM) / 11,000 obr. / min.
Maksymalny moment obrotowy
27.0 Nm / 10,000 obr./min.
Średnica x skok tłoka
62.0 x 49.0 mm
Stopień sprężania
10.6:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø32 mm x 2 (Keihin), dwuzaworowa przepustnica
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Wymiary (D x S x W)
2,015 x 715 x 1,110 mm
Rozstaw osi
1,405 mm
Prześwit
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
172 kg / 174 kg (ABS)
Typ ramy
Stalowa
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
132 mm
Opony, przód
110/70-17 M/C 54S
Opony, tył
140/70-17 M/C 66S
Kąt skrętu, lewy / prawy
35° / 35°
Układ przeniesienia napędu
6 biegów
Przełożenie napędu
Uszczelniony łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.087 (71/23)
Przełożenie biegu 1
2.714 (38/14)
Przełożenie biegu 2
1.789 (34/19)
Przełożenie biegu 3
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 4
1.160 (29/25)
Przełożenie biegu 5
1.000 (27/27)
Przełożenie biegu 6
0.857 (24/28)
Przełożenie całkowite
3.000 (42/14)
Sprzęgło
Ręczne, mokre, wielotarczowe
Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza o średnicy 290 mm, o obrysie falistym, zacisk dwutłoczkowy
Hamulce tylne
Tarcza pojedyncza 220 mm, zacisk dwutłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
37 mm widelec teleskopowy
Tylne zawieszenie
Bottom-Link Uni-Trak z amortyzatorem gazowym i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny