Ninja H2

Wystaw ocenę
Brak oceny

Niezależność, doskonałość techniczna i ucieleśnienie pasji – oto nowe, wyposażone w kompresor Kawasaki Ninja H2. Ideał na drodze. Maszyna zachwyci każdego konesera unikalnych detali i imponującego przyspieszenia.

Cena:
Cena z ABS: 129 000 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
998 cm³
Moc maksymalna
150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
133.5 Nm / 10,000 obr./min.
Średnica x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Stopień sprężania
8.5:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø50 mm x 4, podwójny wtrysk
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
Tbc
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.188 (51/16)
Przełożenie biegu 2
2.526 (48/19)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.444 (44/18)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny