MIRROR COATED MATTE SPARK BLACK

Ninja H2 Carbon

Wystaw ocenę
Brak oceny

Limitowana edycja motocykli Kawasaki Ninja H2 Carbon (jedynie 120 wyprodukowanych egzemplarzy!) wprowadza na wyższy poziom koncept Ninja H2. To motocykl, który nie ma sobie równych pod wieloma względami. Cechami charakterystycznymi udoskonalonej Ninji są elementy wykonane z włókna węglowego, tylne zawieszenie marki Ohlins oraz quick-shifter góra/dół.

Cena:
Cena z ABS: 145 000 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
998 cm³
Moc maksymalna
150.8 kW {205 KM} / 11,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
158.3 kW {215 KM} / 11,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
133.5 Nm / 10,000 obr./min.
Średnica x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Stopień sprężania
8.5:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø50 mm x 4, podwójny wtrysk
Zapłon
Digital
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,085 x 770 x 1,125 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
825 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
Tbc
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
200/55ZR17M/C (78W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.188 (51/16)
Przełożenie biegu 2
2.526 (48/19)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.444 (44/18)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny