MIRROR COATED MATTE SPARK BLACK

Ninja H2R

Wystaw ocenę
Brak oceny

Niewiarygodna konstrukcja Kawasaki Ninja H2R sprawia, że użytkownicy przeżywają niezwykłe wrażenia z jazdy. Projektanci od podstaw tworzyli najnowocześniejszy motocykl, aby podczas jazdy w niczym nie przypominał on istniejących modeli, lecz zachwycał motocyklistów swoją oryginalnością. Nigdy dotąd nie czułeś takich emocji jak podczas jazdy Kawasaki Ninja H2R. Choć model nie jest przeznaczony do jazdy po drogach publicznych, daje niezapomniane przeżycia na torze.

Cena:
Cena z ABS: 248 000 zł
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
998 cm³
Moc maksymalna
228 kW (310 KM) / 14,000 obr./min.
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
240 kW (326 KM) / 14,000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
165 Nm / 12,500 obr./min.
Średnica x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Stopień sprężania
8.3:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: ø50 mm x 4, podwójny wtrysk
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,070 x 770 x 1,160 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
216 kg
Typ ramy
Rama kratownicowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości z płytą montażową wahacza
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony, przód
120/600 R17
Opony, tył
190/650 R17
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚
Układ przeniesienia napędu
27˚ / 27˚
Przełożenie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
1.551 (76/49)
Przełożenie biegu 1
3.188 (51/16)
Przełożenie biegu 2
2.526 (48/19)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.333 (42/18)
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Dwie półpływające tarcze o średnicy 330 mm, dwa radialne zaciski czterotłoczkowe typu "monoblock"
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, zacisk dwutłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
43 mm widelec odwrócony, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, dwuzakresowe (wolne/szybkie) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, w pełni regulowane napięcie wstępne

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny