Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Graphite Gray

Ninja ZX-10R SE

Wystaw ocenę
Brak oceny

Podejdź bliżej i poczuj moc nowego Kawasaki Ninja ZX-10R. Dopracowany w każdym detalu motocykl jest efektem współpracy japońskiej fabryki Kawasaki z Kawasaki Racing Team. Maszynę przetestowali i zatwierdzili Jonathan Rea oraz Tom Sykes, mistrzowie świata WSBK. Tak rodzi się perfekcja…

Cena:
Cena z ABS: 99 990 zł
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
DOHC, 16 zaworów
Pojemność silnika
998 cm³
Moc maksymalna
147.1 kW (200 KM) / 13,000 obr./min.
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4 kW (210 KM) / 13,000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
Średnica x skok tłoka
76.0 x 55.0 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Elektroniczny
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
208 kg
Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
27˚ / 27˚
Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, kasetowa
Przełożenie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.214 (31/14)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny