Ninja ZX-10RR Performance

Wystaw ocenę
Brak oceny

Kawasaki ZX-10RR Performance to maszyna, która kocha rywalizację. Dzięki specjalnym, lekkim obręczom, hamulcom Brembo M50 oraz unikatowemu malowaniu Kawasaki Winter Edition, motocykl ZX-10RR Performance nie ma sobie równych. Cechami charakterystycznymi modelu są: zmodyfikowana główka głowicy, odmienione skrzynie korbowe oraz quick shifter góra/dół. Gotowy? Tor wyścigowy wzywa!

Rok modelowy: 2017
Zapytaj o ten motocykl
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Pojemność silnika
998 cm³
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
Średnica x skok tłoka
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Wymiary (D x S x W)
2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
206 kg
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
114 mm
Opony, przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył
190/55ZR17M/C (75W)
Układ przeniesienia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie napędu
6-biegowa, kasetowa
Przełożenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.214 (31/14)
Przełożenie biegu 3
1.944 (35/18)
Przełożenie biegu 4
1.722 (31/18)
Przełożenie biegu 5
1.550 (31/20)
Przełożenie biegu 6
1.391 (32/23)
Przełożenie całkowite
2.294 (39/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Tylne zawieszenie
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane

Jestem zainteresowany

Prośba o kontakt telefoniczny